2010-09-21
 21:00:24

stressig dag


Vakna 07.00 :D fixa mig, göra mat låda åt mamma,
sedan möte på AF, handla mat, ner till mammas jobb lämna maten, sedan
cykla upp till trozellihuset för att se på filmen " Jag AB " med min grupp, sedan ner till World Class
för att träna i en timme, sen stan för att demostrera, men jag hann inte innan det tog slut? wtf!!
trodde det skulle hålla på längre ju, sen möte jag Shima, sara och Nadde vid paus. Där satt
vi och planerade våran Berlin resa, mysss sen gick nadde och jag på stan för att leta efter en halsduk till
mig haha. :D
Imorgon är jag ledig, men ska nog träna på morgonen och sedan blir det lunch med
Emil Rack och Lina vid 13.00 :D

nu ska jag planera mer inlägg och skriva, pööös!





KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: