2009-11-16
 10:23:35

091116 - Skola

Hej bloggen. Sorry för jag har vart så dålig på att uppdatera här.
Men det är såhär att jag typ nästan aldrig har datorn längre för min bror sitter här 24/7, men jag gör mitt bästa. Så jag tänkte skriva lite vad som hände förra veckan och sen helgen som varit.
Nästan hela förra veckan så var jag med Ante nästan hela veckan och vad gjorde vi? Hm jo tittade på film varenda dag. Så jag trro vi har tittat igenom varje film jag har i hyllan nu. Det vart sena nätter/morgonar så det blev typ att sova tre timmar varje morgon vid kl 5.

Fredag: Fredag den 13:de jo jag hade praktik. Jag hade filmkväll med Elin, Henrik och Viktor. Egentligen skulle Ranja och Emil också vara med men de kunde inte. Men vår filmkväll vart lyckad, tyvärr hann vi bara se en film. Och jag tror nog att ni kan gissa ut vilken med ;) Jo såklart fredag den 13:de. Elin vart rädd. Haha.
Sen framåt 2-3 så satt jag på msn och tittade lite innan jag skulle sova. Då skrev Robin (raggarn) till mig att jag skulle komma hem till han och festa med han och Ante. Så jag pallade iväg på cykeln och drog till Hageby. Det var trevligt. Sen vart det att man somnade vid klockan 7 på morgonen.

Lördag: Vaknade runt ett hemma hos Ante, jag var typ fett seg och jag var tvungen att åka hem. Så han gjorde mig sällskap ner till stan. Sen kom oscar. Då vart det att vi titta på film och så.
Det avr min lördag :)

Söndag: Chill dag, var hemma och sov. Kvällen vart det film :) najs.


Men nu ska jag iväg till skolan snart, wish me luck. SEN MÅSTE JAG PLUGGA SUCK. Jag ligger efter i ALLT. suck.
Hatar detta. och detta vill ni inte veta men jag har inte ens börjat med mitt projekt arbete än? Är det någon mer som har gjort? och jag har ett stort område med.
men BRB,,


PUSSAR


kamilla

Hejsan! är allt bra med dig?:)



PUBLICERAT: 2009-11-18, 17:18:30 | URL: http://kaamilas.blogg.se/
kamilla

Jodå det är bra :), gjort ida då?



PUBLICERAT: 2009-11-18, 22:27:20 | URL: http://kaamilas.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: