2009-11-04
 22:56:19

091104 - seg dag


Igår så var jag sjuk.
Men så jag gick till praktiken ändå, jag går dit även om jag är sjuk. För jag stromstrivs där. Hihi.
Sen så när dte var lunch tittade jag ut genom fönstret och så snöade det. Jag bara wiiie äntligen är det vinter!
Jag bara tänkte för mig själv att ja, det kanske blir en vit jul trottsallt. Vi har ju nämligen inte haft
det på flera, flera år och det är väldigt syn. För de andra åren har jag inte känt att det varit jul överhuvudatget när gräsmattan har varit grön. Men tittade nyss på vädret, så det kommer och bli fem cm snö iallafall.

Så när dagen var slut. Så var det typ nästan snöstrom ute så jag gick och köpte två nya filmer :)
The Women och Gudfadern.
Så direkt när jag kom hem blev det att sitta och glo på dem.
OCH jag vill ha pengar för jag packade upp värsta snygga skorna och tröjan idag på HM. Jag vill ha.

Min älskling åkte hem  igår, jag försökte med allt att han inte skulle göra det. Men det gick inte :(
Sen saknar jag min Elin<3

Så nu värker min hals lite och jag har ont i huvudet. Blä.
Men jag ska vara pigg imorgon :D:D

OCH USCH! SÄGER JAG BARA
! Jag gick in på Sofies blogg, sen hade hon lagt upp vårt klassfoto.
NEJ, det är inte okej. Och NEJ jag ger er inte länken till hennes blogg, för jag ser ut som ett jävla miffo.
inte accetabelt. Usch. Jag går i trean och jag ska stå ut med det där?
Förrestän skulle det vara ett spexfoto, varför är vi normala för? Jag vill inte vara med i katalogen.


Nu ska jag sluta skriva här.
Men jag ska göra andra inlägg ist.


PUSSAR





KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: