2009-11-21
 16:34:46

Öppethus idag på skolan



Hejsan bloggen.

Idag så vaknade jag halv tio och bara nej, vi ska ha öppethus på skolan om en halvtimme, men jag ska vara där om en kvart. Så det vart att stressa ihop nått att ha på sig ch fixa lite smink o hår. Sen var det bara att cykla raka spåret till skolan. Som tur är kom jag fram prick tio. Så det första min mentor säger " Upp med dig nu och hämta namnbricka och ställ dig sen vid entren där utställningen är, Hannah är där med" Jag bara aa okej lixom.
Sen var det att pallra sig neråt mot vår utställning som jag, jenny, nelly och hannah har gjort. Först fick jag stå där själv en stund som ett jävla fån. Var as trött och visste inte alls vad jag skulle säga om det kom fram någon och där skulle jag stå till klockan 1 !!!!! Tror ni jag gjorde det? Stod där först en timme, inte en käft fråga mig om den. Sen kommer Shima och Sara o flummar med deras kamera XD eftersom de ska ta vimmelbilder på besökarna. Men det gjorde dem inte. Utan det blev bilder på mig typ istället. Sen iställer för att fråga om nån vill vara med så smygfota dem andra. Mina störda ettor :)
Sen var det att hänga mycket på media våningen bland mina vänner. Sen vart det att gå runt med Mirreh och flumma. Vi snacka massa skitsnack haha i drygt 2 timmar. För vi orkade verkligen inte göra något.
Sen cyklade jag hem och åt nudlar sen fick jag ont i magen, sen la jag mig. Och nu halv fem är jag vaken igen och skriver här :D

Bilder från Öppethus kommer! See yah!





KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: