2010-06-16
 23:03:19

Bakom stängda dörrar


var dag man skrattar och ler.
men det är ingen som ser.
smärtan och sorgen man har inom sig.
allt sker bakom stängda dörrar.
när ingen ser.
var dag är det så
varför bara inte berätta?
för det går inte.
för att det är en hemlighet.
som man inte vill att nån ska se.
skam, sorg, ilska och ånger.
är nått jag bär på.
var dag jag fäller en tår
kan inte sluta gråta.
alla leenden alla skratt
är bara på ytan men
inom är det bara svart.






Victoria ( sarahs vän..)

Fin text! :) har du skrivit den själv?


Myran

Tack så mycket! :) ja, jag har ju det. Kom på medan jag skrev. Den berättar om hur jag har det och hur jag kände mig just då :/ <3



PUBLICERAT: 2010-06-20, 22:04:21 | URL: http://alexandralindblad.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: