2010-06-12
 09:12:03

Dag 9, En stor jävla fest


Dag 9.
Var att vi började med champange frukost, skolavslutning, tåga upp, skollunch, fixa flak, skrika, utspring,
åka flaket och mottagningen, sedan en liten fail fest hos mig.

Jag tog massa bilder med Mirrehs och Sofias kamera. Men som sagt XD jag har dem
inte. Men jag kan lägga upp lite som jag fått från de andra. För nu är Mirreh i frankrike och då blir det lite
svårt kan man säga höhö. Men det var najs. Orkar inte förklara hela dagen men, en bild/bilder säger mer
än tusen ord, inte sant? som sagt ni märker!!! ;)

Sofie och Jenny, på champange frukosten
dfgdfg
Erica, jag och Johan. Plus en massa från klassen.
fdg
Sofie
hhf
Flaket
fgfdgdf
Flaket
fdgdfg
Flaket
hgfhfg

Fy fan vad vi e bra!!




KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: