2010-03-30
 13:37:29

Mupp, flum i hörsal med Mirreh

Hahaha.
Kom precis hem från stan. Var med Mirreh vi satt i hörsal och muppa oss. Vi hade
en liten picknik, det var myys! Satt och drack energidryck och åt chips, fett love it. (L)
Tror jag satt och smsa alla i min kontaktlista haha. Folk tror nog att jag är helt flum i bollen.

Vi träffade även på min Elin och lillen, åååh så söt. Höll på att smälta. Han var så söt när han log. hihi.
Ohh, jag saknar honom redan <3 Tant Myran kommer skämma bort honom.

Nu måste jag plugga, plugga :O ska skriva om antiken och sen skriva lite om Gustav Vasa...
sen ska jag träffa Olliver :D vad kul!


Saaaknar Mirreeeh nu, :( snyft* känner mig emo.
Men jag är såååå glad :D
hihihi.

fhfgjgvfj



Mirivim~

Haha, såklart du saknar mig! ;D <3



PUBLICERAT: 2010-03-30, 20:30:07 | URL: http://mirivim.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: