2010-11-15
 22:29:09

Funderingar om framtiden.


Jag har gått och spekulerat om min framtid.
Den är väldigt spacead, men det är ju som sagt mitt mål
och vad jag verkligen vill syssla med i framtilden.
Det går om man bara vill!

Nu jobbar jag ska leta efter ett till jobb på kvälls/helg jobb.
Ska söka kurser till våren. I vår ska jag söka till högskolan
i Stockholm, med inriktingen artitektur inredning och möbeldesign på 3 år.
När jag är klar där, vill jag vidare utbilda mig på Göteborgsuniversitet
inom linjen Inredning nått liknande på 4 år. Tänkte efter det ta
ett års distanskurs i Danmark.
Som sagt mitt drömjobb är att jobba som Inredare och då vill jag verkligen vara
duktig och ha ett bra jobb.
Vill sedan bosätta mig i Göteborg.

Men NU när jag jobbar och så, så tänkte jag samla ihop pengar till nästa
sommar då jag kanske ska gå en Bartenderkurs, som jag funderat på väldigt länge
på att göra. Bra och ha när man pluggar i Stockholm och i Göteborg sen att ha på helgerna.

Nej men syftet är att man vill ju ha barn inom snarframtid? Men jag har tänkt på
det innan det så vill jag kunna ha ett bra jobb med en väldigt bra lön.
Om man ska ha det måste man ha en bra utbildning. För jag vill kunna uppfostra mina
barn och ge dom en bra framtid. Jag skulle aldrig klara mig nu om jag skulle skaffa barn,
inte med bara en gymnasieutbildning det går inte. Om jag vill ha min dröm lägenhet i centrala
Göteborg med en tuff inredning. Så måste jag plugga, plugga och jobba jobba sönder mig!
Mitt mål är att lyckas. Jag ser redan hur jag jobbar och hur min lägenhet ser ut.

Så just nu så återstår det, att hitta ett till jobb, söka kurser, spara pengar till Bartenderkursen,
köpa in elektronik/möbler saker innan man flyttar.


P.s det är ett bra tips att göra. Medan man bor hemma att önska sig som bestick, tv, soffa, tallrikar,
kaffebryggare ja ni vet allt det där, innan ni flyttar hemifrån, t.ex. i julklapp och födelsedags present. ;)


Det tänker och gör jag, för vill inte sitta i en tom lägenhet heller haha och "små" köpa in saker heller ;)
så man kan leva loppan sen för hela lönen haha! Ne men det är ett bra tips. :)

dsfsd

ffds hhgf gfgd


ggfd gfdg




KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: