2010-10-26
 00:07:00

Drömde om en folkabuss


Just de, medan jag skrev Håkan inägget om drömmen kom jag på en dröm jag nu drömde i helgen
som var totallt cp. Haha.

Drömde om att jag hade sen såndär liten bil, som var röd och as cool, med den hade jag en fjärrkontroll
och en broschyr. I broschyren var det en massa bilder på olika slags bilar och så.
Jag bodde vid ett hus med ett stor trädgård och vatten? Vi skulle ha fest och vi visste inte vart vi skulle
ha en fest, så jag tog upp min brochyr och skulle välja en folkabuss istället.
Då åkte min rödabil iväg själv, sedan på vägen kom det en cool gammal/ny folkabuss mot mig och mina
gäster. Om ni inte förstår så kunde jag välja vilken bil jag ville ha genom att trycka med fjärrkontrollen
så jag bytte in massa bilar fast det bara var en egentligen haha. I alla fall, inne i bussen fanns det massa
soffor och en våningsäng? Så vi åkte runt där och festa med champange, för jag fyllde tydligen år då.
Sen stannade vi och jag gick ut, sedan var det någon rolig typ som började jaga mig med en k-pist och jag sprang
runt där ute med ett täcke runt mig och mina vänner i bussen festa ju än, så jag sprang ner med täcket ner
mot vattnet och ducka ner i vassen? haha och där uppe vid bussen är det en kille som står och skjuter mig men missar, så jag springer bort mot vägen i ren panik, så kommer fram till ett villa område med bara vita fyrkantiga hus med en massa killar som lekte med sina syskon som jag känner, så sprang fram till dom och berätta, dom ringde
efter mina vänner i bussen så dom kom dit, sen när folkabussen kom, så festade dom fortfarande,,,
dom bara "myran varför är du så lerig?" jag bara "det är en kille som försöker döda mig med en k-pist" sen sa min kompis (jag kommer inte ihåg vem) men han sa iaf. " myran titta på alla fönster dom är skottsäkra, dom kan skjuta hur mycket som helst utan att dom går sönder" jag bara men aha okej,,
sen festa vi vidare? Sen såg vi han springa bakom oss!!

Det jag tyckte mest var coolt, var bilarna. Jag kunde välja vilken som och dom kom till mig
bara man tryckte genom en knapp, coolt. 5 möjliga bilar haha så cool.
Men innan festen och allt det där så åkte jag runt med bilen över hela stan, det va fett.

Jag undrar varför jag har en sån konstiga drömmar? hmm.

gfh



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: