2010-10-24
 13:57:12

Hej hemskt mycket hej!


Oj, här ser man att man inte har uppdaterat på väldigt länge.
Men haha jag har inte haft någon ork, jobbar hela dagar.
Så det är förståeligt.
Jag som sagt har inte festat på hela helgen, helt otroligt fan.
Nej krogen nej usch nej.
I fredags satt jag hemma hos Shima och tog några öl med Sara, Macke och Jimmy
och massa kuligt folk. Sen gick jag hem och sov innan 12, var helt jävla slut.
Igår så åkte mamma och jag och invigde spårvagnen till hageby haha, vi "storhandla"
och det viktigaste var ju att vi gick in i bolaget ;)
vi köpte massa vin och öl, vi fick den fixa iden att vi skulle prova massa öl sorter, det var kul
vi testade blondin ölen haha. Den va knas.
Jag köpte svartavinbärs frukt vin, som jag inte köpt än! :D

Sen kom Marucs hem till mig, vi åt tacos och drack vin, snacka massa skit samt spela Gh :D
hehe, sen drog han och jag somna haha. Helt slut ...
händer idag då?
blir nog bara att ta de lugnt. chill.




KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: