2010-10-14
 21:26:30

Lite musik sådär som e bra


Bright Eyes
dgfd
The Clash
gfdg
Bob Dylan.
sfgfgd
HOFFMAESTRO
dgdfg
The Drums
gdfgdf
Lars Winnerbäck
ff
ZZ Top
fdf
Oskar Linnros
fdsf
Phantom Planet
ffds
Billy Talent
fdsf
The Libertines
fs


Om ni inte lyssnar, så ska ni börja göra det.
Det är musik som är så bra att man får rysningar.

Och jag vet att jag är tjatig md att lägga upp en massa "musik" hela tiden.
Men det är de mitt liv består av musik och film, så räkna med det.
Ingen direkt jävla modeblogg direkt, så!


Plus att jag skriver för mig själv men det är ett plus om ni älskar den!
;)



Anonym

Ser dom dåliga banden, var är dom bra?


Myran

Som sagt man behöver inte dryga!

Om det inte är nått som passar så varför bry sig? Jag kan

slå vad om att det kanske inte ens finns band som du har ens lyssnat på.

och jag vet inte om du läste texten nedanför men, du kanske inte kan läsa ;)



PUBLICERAT: 2010-10-15, 18:55:40 | URL: http://alexandralindblad.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: