2010-10-20
 17:52:33

Trodde jag skulle dö.


OMG!

Jag trodde jag skulle dö idag.
Vi skulle börja ringa våra första samtal idag haha
sjukt obehagligt.
Jag, niclas, salim och becks satt i samma rum alla hade handsvett och skakade hahaha.
så fail det var. Men efter luch lyckades vi ringa vårt första samtal och
ni skulle ha sett mina hände helt galet. Jag skakade i händer och i rösten haha.

Men sen idag vi ringde kanske 2,5 timmes pass, så jag hann med ungefär bara 20 samtal
men a det var ju inte lätt, när man ska sitta och söka och sedan fylla i alla formulär på
datorn samtidigt.
Imorgon kommer det bli tråkigt, becks och niclas ska vara i Linköping imorgon, så
ute där jag sitter kommer jag o salim vara ensamma, dom andra två ska jobba i linköping
så, jag tycker det är jätte tråkigt :( men vi kommer ju träffas på alla fester och om vi ska jobba i lkpg med :)

men det var en kul dag!!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: