2010-09-06
 01:23:36

Liten del av sommaren i bild


Nu är det ofciellt slut på sommaren
september är inkomen och det kalla vädret kryper sig allt närmre.
Skolan börjar, för en del har det redan börjat. Andra har börjat jobbat igen
efter ledigheten och andra har precis kommit hem från semestern.
Nu är det dags att packa undan sommaren och ta fram hösten igen!
Så därför har jag valt att ta fram dom bästa sommarbilderna!
Enyoy! ;) Från början till slut!

Studenten, minne för livet. Finns inget som kan beskriva känslan!<3
gfdgfd
Eköns Camping, varför semester? När man har Sverige! Otroligt fint!
ffgds
Beach Partyt på Hugo, förfesten hos Emil. Med de bästa. Dessutom
besök från England, Adam!
hfgh
Lindö festen, impuls! på bild: sara, shima och maria <3
hhgfhgf
Hela gänget samt vännerna från Mp3b på minigolfsbanan, enormt kul <3
hbgfhfh
Vart många fester i Folkparken <3
vchfhfg
Oskar Linnros, beskriver och var hela Munken In The Park!<3
jjhj
Riga kryssningen tillsammans med tre killar, roligast jag gjort haha!<3
jhgjg
Sista Grillkvällen hos Josef, en av dom bästa dagarna <3
gjhgjf
Förfesten Hemma hos Mattias Mäkilä, med Chippy. Haha!
hfghgf
Min brors första utgång! Jag och hans vänner! haha.
ghgfh

Men har typ inga bilder från det bästa jag gjorde denna sommaren
när vi åkte till Göteborg- way out west.
Nästan inga bilder från Agustifesten- som fick mig att sluta dricka
eller nån bild när vi såg Jonathan Johansson, Dag vag eller Docenterna.
Eller av norrmännen i husbilen. Men dom finns som minnen
och alla underbara Pompom kvällar!
Tack alla mina vänner, för ni gjorde min bästa sommar någonsin.
En bild säger mer än tusen ord! Big love.

Hejdå sommar och hej på dig hösten!





KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: