2009-12-01
 17:12:12

1:a December

gijgyik
Nu är det såhär att det är den första december och det är 19 dagar kvar till lov.
och 23 dagar till Julafton (som jag alls inte ser fram emot) och 30 dar till det nya året!
Sedan framåt den 13:e får ni hålla koll på brevlådan för det kanske slinker ner ett kort där,  HoHo!
Idag började dagen med att jag försov mig igen suck.
Jag måste börja med att lägga mig väldigt tidigt på kvällarna. Men i alla fall jag missa svenskan :/ inte bra där.
Men sen när jag kom till expon imorse så skrattade min grupp åt mig XD för jag hade skickat ett sms till Mirreh att jag råka köra på en gubbe, så det fick jag höra sen hela dagen lång. Illa.
Sen efter det så träffa jag min älskling på stan så vi gick till Ströget och åt mums! För att jag var tvungen att åka upp till Eberg, för att prata med min lärare i mentalträning. Så jag kunde få min uppgift sen var dem andra lediga så jag drog lika snabbt igen till stan :)
Sen dess ha vi varit hemma hela tiden. Älskling har precis köpt 1.5 liter energi dryck till mig mohaha.

Jag är så trött på allt snack hela tiden. Förstår inte hur folk orkar hålla på.
Jag är så besviken, så besviken på er alla.
Jag vet inte vad jag ska göra längre.
NI säger hela tiden förlåt lalala .. sen bara nej men det kommer bli bättre.
Fan vad är det då? Vad har jag gjort? Ni fattar inte hur jävla trött jag är på den här skiten. Snart vill jag inte ha något med er alls att göra. Ni är ivägen för mitt liv.

OCH du lilla gumman du har FÖRSTÖRT mitt liv. Hoppas att du känner lite ånger din falska sak.
Jag fattar inte varför jag har varit en sån snäll person mot dig? Fan för dig.
Jo för du var min vän. Men det är ditt fel att jag mår som jag mår. DITT FEL.
Kan du få in det i ditt tröga fett huvud eller? Om du inte slutar.
Då vet jag inte vad jag ska göra med dig längre.
För lilla gumman, du betyder ingenting.
och det är alla har gjort emot dig förtjänar du.
Jag ångrar allt, sagt och jag gjort för dig.
Ångrar att jag ens vart vän med dig.
Det största misstaget som jag begått i hela mitt liv!








KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: