2009-12-04
 13:50:37

Fredagsmys

Mår rätt skit idag, så det blev att jag stanna hemma från praktiken.

Det tycker jag verkligen inte om. Mitt huvud känns som det kommer sprängas. Mår lite illa och det känns som jag kommer svimma vilken sekund som helst. Men ska försöka röra mig mot stan lite senare framåt dan och köpa oscars julklapp, jag typ dör, hoppas att han kommer älska den <3

sen planerar jag min brors med :) hihi. Man måste bara ha pengar :/

 

Men i alla fall, jag hde lovat folk idag att det kommer bli förfest här ikväll hemma hos mig, men nu är det såhär att,, jag vet inte om jag ORKAR gå ut. Jo ni hörde rätt, haha. Men det blir fortfrande förfest och sånt skit, sen lixom vad är det heter, jo fredagsmys, haha om ni vill det istället? Eller något, sen framåt kvällen så kanske jag ändrat mig. Vi har ju till 12 på oss. Annars hemma fest typ eller något.

Hoppas ni är på i alla fall. För det är fredag och jag vill att nått ska hända.


Pusssaar <3


jhkjh


Nu ska jag ta och dammsuga lite och fixa mig. Mår lite bättre nu i alla fall.

Hihihi.

pussar babes!

 

 




KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: