2009-12-21
 18:20:24

Mysteriet på Greveholm är den bästa jul-kalendern genom tiderna!


Jag tycker att "Mysteriet på Greveholm" är helt klart den bästa julkalendern genom tiderna.
Dagens julkalender är inte alls bra t.ex. "Superhjältejul" jag titta på det för första gången idag och jag tänkte nej inte en till sån här julkalender.
Hur kunde de gamla julkalenderna från 1990- talet vara så himla bra till skillnad från dagens?
För att "Mysteriet på Greveholm" är ju inspelad 1996 och det känns fortfarande som det var förrförra året
som det det sändes i svensk TV.

Vilka saknar "Mysteriet på Greveholm"?
Jag röstar på att man ska göra en "Mysteriet på Greveholm 2"
eftersom det vart ju så bra och det sålde så bra. Så de gjorde datorspel utav kalendern.
Men då gjorde dem "Mysteriet på Greveholm 1, 2 och 3" fast på dator spel, men inte på film/julkalender.

Jag tror att det är den enda julkalendern som Sverige uppskattar och saknar i TV-rutan.

hyhthy




KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: