2009-11-23
 15:40:43

jag är så jävla trött



Jag är så jävla trött på att ställa upp för vänner?
för man får bara skit tillbaka.
Är så trött på att smsa, smsa och smsa hela tiden till några av sina BÄSTA vänner utan att få några svar?
När man får svar typ 2 ggr i veckan högst?
Så ger man upp. Är trött på att höra "nej jag orkar inte gå ut".
On ni inte vill umgås med mig säg det då istället.
Istället för att skylla ifrån sig på allt annat.  Kul för jag ville verkligen träffa er.
Men ni verkar ju bara ha tid för varann och de andra jävla bajsungarna på stan.
Jag ska aldrig mer skaffa vänner i den här jävla stan. Jag ska fan flytta till göteborg ENSAM nästa år. Så ni slipper mig och jag slipper er. Nöjda? Det här är ju enda sättet att nå fram till er tydligen.
Men ni ska veta att jag orkar inte bry mig om er mera. Är så trött på all denna jävla skitsnack.



jag har fan ställt upp för dig till 100%.
kom inte och säg att du aldrig har haft riktiga vänner som mig.
för jag orkar inte mera. Orkar inte höra att du mår dåligt, jag
vet att du gör det. Men du är en av mina bästa vänner?
låt mig få bli en del av det då? Om du inte orkar komma till stan
så kan du ju be mig komma hem till dig. Men inte ens det gör du?
Känns som du dissar mig?
och nej jag är inte egoistisk nu! För jag har väntat.
Jag är sårad.




Känns som alla undviker mig!


victoria

iknowhowufeel

vi kan hitta på ngt om du vill o känner dig uttråkad :D


Oscar

Jag finns här iaf <3


Alexandra

Klart att vi kan hitta på något nåndag :D<3



PUBLICERAT: 2009-11-23, 19:09:17 | URL: http://alexandralindblad.blogg.se/
Elin

jag vet att det är mej du siktar på där. gumman det är inte meningen att de ska bli såhär. jag förstår att du är sårad. jag vill inte att du ska vara det<3 du är min bästa vän! jag vet att ja vart dålig på att smsa men jag vet inte varför? ja mår bara inget bra just nu och du vet varför. men gumman förlåt jag vill vara din vän. <3 din BÄSTA vän<3



PUBLICERAT: 2009-11-24, 13:21:53 | URL: http://eliinerikssson.blogg.se/
Chinnesen

Du vet att jag forfarande finns fast vi inte ses ofta nu längre. O ja jag vet att du inte kan smsa mig eftersom jag har 3 :P. Men jag försöker faktiskt höra av mig till dig <3

Tänk alla minnen vi har tillsammans

tex the voice 2008 och karschen med moppen



PUBLICERAT: 2009-11-28, 18:41:35 | URL: http://snedlund.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: