2009-11-20
 12:59:55

Vad tror ni?

dfhhfgh


Om jag ska vara ärlig så vet inte jag vad jag ska tycka om den här filmen. Jag tycker bara det är idiotiskt att göra en film om när jorden går under?`Ser producenten som har gjort den fram emot det eller? Vadå om jorden går under då? Vad ska han göra med alla pengar då? Tycker att det är lite väl dumt.
Det som är ännu mer idotiskt är att skrämma upp alla människor i världen pågrund av några mayaindianer och dreas kalender. Vem säger att inte våra kalender har rätt då? Plus när jorden går under så händer det inte så att världen blir vågor och skit. Men det kommer hända om miljontalsår. Men det som kanske kommer hinna om några år det är att alla isberg kommer smälta vissa djur kommer dö ut, pågrund av värmen. Men nya får vi. Och när isbergen smälter som har dem räknat ut att halv USA kommer försvinna eftersom det ligger i havet. Men vad gör det om landet försvinner? Jag skulle i allafall inte bry mig.

Så var inte rädda, jorden kommer inte gå under.
Nån idiot där ute som vill skrämma upp oss.
försök med något bättre nästa gång!

Det är samma sak som jesus har funnits? så osannolikt är det.
sory alla kristna! Men så är det.





Oscar

Jesus har säkert funnits. Dock kunde han fan inte gå på vatten och allt bullshit som stog i bibeln. :D



Och de som tror på att några haschrökande Mayaindianer kan spå framtiden borde fan tänka om xD



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: