2009-10-14
 18:59:17

Försvinn!


Det här är till dig!

Du betyder ingenting för mig längre.

Efter 4 års jävla vänskap har jag ställt upp för dig och allt.

Men jag är så trött på det här nu. Vill att du ska acceptera och respektera mig vad jag känner och tycker. Du vet varför jag inte tycker om dem?

Så varför gör du så mot mig för? Är det för att såra mig ännu mera än vad jag redan är?

Men jag är med dig och "dem" för din skull! För jag tycker dig som vän. Men det betyder säkert ingenting för dig.

Sen om vi har bestämt något vi tre tsm, så bjuder du med dem? Fast du lovat mig? och du säger själv att du aldrig tyckte om dem?!

SEN KAN DU KOMMA TILL MIG OCH BARA MEN DEM ÄR SNÄLLA!!!!

Men snälla hjärtat kommer du inte ihåg vad som hänt? minnesförlust?

Om du vill vara med dem eller mig? du får välja för jag orkar inte med det här längre. För du både ljuger och dissar mig.

Men christian kanske har rätt? vem vet! Jag bryr mig inte. Har gjort det alldeles för mycket nu.

Du får 50 nya vänner. Men du förlorar en, en bästa vän. Jag var nog en av dem som hade stått där i slutet kvar. Men du har säkert bestämt dig.

Tur för dig att du har Elin kvar. Behandla henne väl.<3 annars kommer du inte ha henne kvar.

 

Så jag kommer inte på fredag så du vet. För du tänker bjuda alla dem.

Varför ska jag göra nått för dig när du inte gör desamma!

 

OBS! Förlåt Elin <3 men jag orkar verkligen inte längre! Du är bäst <3

 

 

 

 




KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: