2009-10-27
 23:04:22

Kom precis hem



Cha cha bloggen.

Jag kom precis hem från stan.
Jag träffade Elin förut, sen berätta hon lite saker som hade hänt. Om en viss person.
Sen vart det att den personen började skrika på mig inne vid filmstaden och den personen ska föreställa en av mina bästa vänner? Då säger jag såhär att en vän behandlar inte sina vänner så. Så jag vart riktigt jävla skit förbannad på dig. Men om du undrar varför jag inte skriver vad du har gjort eller varför jag inte nämner något namn? Så kan du gå bak i mina inlägg och läsa det eller så kan du förrän gångsskull tänka lite? Eftersom jag har sagt det till dig en miljon gånger vad det stora problem är. Men en sak ber jag dig gumman lilla, det här var sista chansen. Du är borta ur mitt liv, min mobil, bdb, FB allt. Det är sorgligt men sant. Så kom inte tillbaka krypande igen tack.
Men nog om dig.

Sen träffade jag och Elin, Alexandra så vi hade så tråkigt och dte var kallt. Så vi bestämde oss för att åka hiss fram och tillbaka. Sen blev det att dra till BC (biljard cafet) så vi hängde där lite. Senare kom Emil, Viktor och Henka dit med. Vi snacka allt mellan himmel och jord. Det var mys. Vi kom fram till att:
  • Mediamarkt suger totallt
  • Att Henka ska vara min strippstång
  • och att Viktor ställer upp på och strippar på Henkas fester i fortsättningen
  • Att min 20 års fest ska vara hemma hos Viktor eftersom då kommer han bli vräkt, men han ska ju ändå flytta.
  • Ershöghet Elin av Belgien. Att hon har belgiskt kungablod i sig. Så hon är kunglig. Så nuförtiden så måste alla buga åt henne och kalla henne ershöghet.
  • Att jag Myran är pappa
  • och Emil säger dssutom köp ALDRIG en iphone okej?
Sen cyklade jag hem och dem åkte bil hem. Nu måste jag tvätta och sen ska jag duscha det kommer bli en lång natt, suck!
Men förrestän ett stort tack för alla kommentarer om mitt inlägg om Tävlingen på Fokis sida.

KISSES BITCHES



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: