2009-10-21
 20:14:24

Kvällens göra

 

Idag började jag klockan 8.00 - 17.00! Jag jobbade över. Haha jag gjömde bort tiden. Men det blir lätt så när man inte får ha med mobil in i affären och inte heller finns det en klocka i närheten som går rätt! Haha. Men tiden går alltid mycket fortare när man har roligt. Man brukar säga så ja. Skulle träffa Sarah idag men vi missa varann, pågrund av att jag jobbade övertid. Men vi ska ses imrogon. Vi ska titta efter kläder. Sen hem till mig och leta känning till Sarah på fredag. Sen måste jag fixa hugo biljetter. Hmm. Sen får jag antagligen min dricka oxå :) Världens godaste cider <3 Hra även hittat en typ Halloween klänning till halloween-festen. XD Den är super fin. Älskar den. Den kostar 349 kr på Hm. Lila och svart, i form av typ en korsett ;)
Hittar tyvärr ingen bild på den på HM:s hemsida! :/

Men nu ska jag snart dra vidare.

Det här kvällens "måste" händelser.

KISSES

LÖL

<3

ghkj

 


 

 



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: