2009-10-18
 10:08:58

Myran hissar & dissar

fd

Hissar ;

  • Lastfm = Skulle börja med att hissa Lastfm. Det är en sida över hur man kan se över på hur mycket musik man lyssnar på. Man kan hitta massa band som man gillar dessutom nya. Sen kan man prata med folk från hela världen, som har samma musik smak som sig själv. Det är tummen upp!
  • Spotify = Är as bra! Dock finns ju inte alla band/artister där från hela världen. Men det mesta finns där. Sen att det är gratis gör det ännu bättre. Och ett stort plus att det länkas in på Lastfm med. Love it. Så tummen upp för det!
  • H&M, praktik = Hissar verkligen min praktik. Älskar HM alltså dte är totallt bäst. Alla är jätte snälla och allt. Men det är inte så jobbigt som jag hade trott. Nu hoppas jag verkligen att få jobb där efteråt behöver det verkligen. 8 veckor kvar, jehu. Tummen upp för dem!
  • Göteborg = ÄLSKAR GÖTEBORG! Varför är alla så trevliga där för? Ska flytta dit nästa år. Tummen upp för denna vackar stad. Med spårvagnar.

freg


Dissar;

  • Vädret = Varför ska det regna och blåsa? Visst det tillhör hösten. Men om det ska vara minusgrader hela tiden så kan det snöa tycker jag. Alltså hellre ha så här kallt och snö än att det ska vara kallt och fult ute. Med lite snö i det hela ser ju Sverige lite piffigare ut ju? Tummen ner för det!
  • Skåne, Skånska och Skåningar = Jag vet att ni vet jag hatar Skåne. Men bara för att irritera er lite mer, så upprepar jag det en gång till. Haha. Men ja behöver jag säga mer eller? Än att det är bara platt och tråkigt därnere? Tummen ner för "landskapet"!
  • Sega helger = Hatar sega helger, när det verkligen inte händer någonting. Speciellt denna helg, är nog fan värst. Tummen ner!


Orkar inte dissa mer, blir bara på dåligt humör då.
Kanske klämmer in något senare. hmm?
PUSSAR BITCHES

´The ant gonna be wild today'




Erica

H&M är bääääst! :D Hoppas vi båda får jobb där sen ;P



PUBLICERAT: 2009-10-18, 17:20:30 | URL: http://eriicamaria.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: