2009-10-05
 12:56:44

Myran hissar och dissar..

Hissar:

Pepsi = Därför det är typ den enda slags colan jag kan dricka.

Miss Li = Hon är fan bäst, jag har inte lyssnat på henne så mycket, men börja göra det mera igår. Jag totallt älskar hennes röst.

Espresso House
= Diggar jag fortfarande. Det är dyrt men det är class på allt. Plus att det är nog det enda cafet som tar emot csn-kort.

Kanelbullar = Älskar dem! Dem kan alla äta och alla älskar dem. Bästa.

Det är mycket i världen jag gillar! Men kommer inte på så mycket nu. Kanske skriver lite mera sen.


Dissar:

Fjortis bloggare = Dissar totallt alla dessa fjortisbloggare som tjänar pengar på att skriva och vara elaka mot alla andra. Det är ju så dem blir kända. Men om alla hatar dem och det. Varför går ni ens in på deras sida? För varenda klick ni gör på deras sida får dem pengar.

Mcdonalds = Usch! Varför äter ens folk där? Fort man kommer in känner man lukt av fett. Känner hur kilona går upp direkt man bara vistas därinne.

Skåne = Har jag stort hat till. Vet inte varför men jag hatar verkligen allt med skiten och göra.

Norrköping = Behöver jag säga mera en att dissa?

Krogen = Jag har totallt tröttnat på det. Skulle ut i fredags fort jag gick in på Otten kommer jag ihåg hur tråkigt det var. Det suger.

Msn = Jag har verkligen tröttnat på msn. Är typ aldrig inne. Jag loggar in på kvällarna för att snacka med folk som jag kanske inte har i mobilen eller något. Men det är så tråkigt. Sen att dem uppdaterar sin design 100 gånger hela tiden. Så irriterande. Plus att det laggar hela tiden. Blä.


Det var allt för mig.






KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: