2009-10-25
 14:00:34

vad ska jag välja?

Just nu har jag tråkigt. Den här helgen har varit sjuk konstig och rolig.
Min kära Elin är i Ullared nu och storhandlar. Saknar, har inte träffat henne på 3 veckor. Suck.
Och min älskling kommer antagligen på tisdag och onsdag?! Men vad ska jag göra tills dess?
Jo jag ska shoppa, fika och BANTA! Sen måste jag beställa tid till en läkare/hudläkare. Det är väl mindre kul och beställa kanske tid till tandläkaren. Jag måste bli av med mina eksem dem skrämer mig.
Jag måste hitta min klänning på H&M, den är borta hitta den inte! :O jag som skulle ha den på Victorias halloween fest, jag som skulle vara vampyr. Måste fixa tänder? hmm. Sen hade jag tänkt och noppa mina ögonbryn och fixa lösnaglar inne på salong Törnrosa.
Sitter inne på www.cdon.com  och ska köpa filmer.
Dem har en kampanj nu! Ta 3 betala för 2. As bra! 239 kr :)
Jag har valt två filmer? men jag behöver en till? Hjälp mig.
Sen ska jag kanske till stan imorgon och köpa en bok, " En shopaholics bekännelser" jag har sett filmen men vill läsa boken och alla de andra delarna med.

Min bror ska till Stockholm idag, det vill jag med. Får stå ut med morsan i några dagar till :O



gjj kk kghk




PUSSAR




KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: