2009-09-19
 12:27:01

Hissar & Dissar

Myran hissar och dissar!

Hissar:

Pepsi - Typ godaste drickan om man ska dricka npn sorts av cola.

Popcorn - Popcorn är bättre än chips. Billigare, nyttigare, inte lika fett och gott! Men chips funkar oxå.

Blogg - Är bra bara man inte är en sthlms hor fjortis. Nej men det är bättre då har man sin egna sida och kan skriva om precis vad som helst och man kan även göra så om det är bara vänner, offentligt eller bara sig själv som får läsa bloggen. Det är nice ;)

Espresso house - Är bästa fiket i hela Norrköping. Det är mysigt och man kan även sitta ute. Det ser mer lyxigt ut och maten ser godare ut där. Men det bästa är ju att det inte ser skabb ut och ingen turk som äger stället.
Visst det är dyrt där men fruktansvärt gott. En trevlig plats att fika på i cetrala Norrköping.

egfh

Dissar:

Mcdonalds - Usch! Kan det finnas mer skabbigare ställe och äta på? Bra fyllemat. För då tänker man inte på det.

Facebook och Bilddagboken - Jag använder båda två. Men är det bara jag som tycker att dte börjar bli tråkigt på alla sidor? Verkligen less på det.

Coffe House - Det var ett av mina favorit ställen förut. Men det är äckligt och jag tycker inte alls om personalen där längre. Det är mörkt och litet. Finns typ inga sittplatser där. För alla äckliga fjortisar och turkar sitter där inne.
Stor diss till dem.

Norrköping - Dissar Norrköping. Vem gör inte det? Bara falska personer. Hemsk stad. Eller staden är fin men folket avskyr jag.

Otten - Otten kan vara bra ibland. Men deras inredning har förstört allt. I början man bara o vad fint. Nu lyser stället upp helt. Ska inte det vara en nattklubb? Det ser mer ut som ett rymdskepp. Det är fräscht. Men vem har vita soffor och fåtöljer i en nattklubb? Idiotiskt.

liuoi


elin



PUBLICERAT: 2009-09-20, 11:26:34 | URL: http://eliinerikssson.blogg.se/
elin

haha gud va du härmar mej lilla gumman ;)

du är ju inte alls emot facebook :O

du är ju inne där 24/7 .



PUBLICERAT: 2009-09-20, 11:27:42 | URL: http://eliinerikssson.blogg.se/
Anonym

haha gumman det är lugnt .

men det är bara samma dag som jag skrev diss till facebook så sa du att det inte alls va dåligt. det var därför jag undrade bara. det var inget illa menat. jag undrade bara.



PUBLICERAT: 2009-09-21, 10:52:05 | URL: http://eliinerikssson.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: