2010-04-07
 09:03:31

Hiss och Diss


hjghj

- Godis
Alltså de senaste åren har jag inte ätit godis. Jo i höstas jag bara oh, vad gott med godis. Det var så länge sen man åt det. Sen när jag skulle köpa till bion sen åt, jag åt 2 stycken. Sen insåg jag hur jävla äckligt det är? Förstod varför jag inte hade köpt det på ett halvår. Usch. När jag har blivit söt sugen köper jag naturgodis. Så jag fick ett påskägg av mamma öppna och bara weei, godis. Har kvar mer än halva, bjudit kompisar. Haha. Nej men jag har tagit några själv. Men usch för den skiten.

- Chips
Tro det eller ej Myran har tröttnat på chips, det är äckligt nu! Att man känner fettet :S euuh.

- Cola
Haha, tror ni det ni ser? Ja, det är sant Myran cola narkomanen har tröttnat på all slags cola och dricker mer vatten än vad hon har gjort förut. Tröttnat som fan. Mår illa som fan.

hhgfhgfjh


- Sallad
Det är gott, men äter inte det så ofta. Men man kan aldrig tröttna på det. :)

- Våren
Ohh, det är så härligt ute nu. Solen lyser och det är varmt. Älskar vårsolen.
Är typ ute hela tiden, sitter aldrig framför datorn längre. Är med mina vänner och sitter i parken istället.

- Bio
Jag älskar att gå på bio. Spendera några timmar med sina närmaste vänner. Det kan aldrig bli tråkigt. Det är så himla mysigt. Älskar det.





KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: