2010-04-28
 10:43:33

Mysdag


Igår
Var jag i skolan som vanligt och flumma lite.
Var så trött att jag somna på psykologin haha.

Sen blev det stan, där jag träffa lite folk!
Då blev att gå till Lindhals och äta glass tillsammans med
Emil, Shima, Jonas och Danneh.
Jätte mysigt! Sedan begav vi oss mot Gu Va Gott, och åt massa pizza.
Senare satte vi oss på taket och chillade. Sedan så gick jag och emil hem till
Shima för att tugga på is, haha! Sedan när emil hade dragit så
började vi supa? Haha. Det var ju lil - fredag :D inget konstigt med det ju!
Kom hem därifrån efter 12 XD

Idag
Har jag försovit mig. XD
men ska dra till skolan snart. Gå förbi stan en sväng,
Senare idag vet jag inte vad som händer, förutom att
jag ska kanske plugga XD som vanligt.


Puusss



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: