2010-04-07
 21:08:52

Tänker och tänker



Just nu sitter jag och tråkar och det gör jag tillsammans med Miss Li.
Känns som jag skulle behöva det haha. Med låten Oh Boy, man blir glad! Känner inte pepp på något längre
typ, går runt och funderar hela tiden. Tänker så mycket att det känns som att huvudet ska explodera eller något liknande haha.
I mitt huvud snurrar det av tankar om alla möjliga saker. Tänker tillbaka på tiden, tänker på nuet samtidigt som jag försöker tänka på framtiden samtidigt. Man blir helt snurrig. Tänker på vad man borde och inte göra. Vad man kunde ha gjort istället, för att just den saken t.ex inte skulle hända eller att man kunde spola tillbaka och ändra nått man sagt, som har ändrat sitt liv. Just nu. Som ni märker är det mycket som pågår i min hjärna just nu. Vet inte riktigt vad man ska ta sig till eller ens vad man ska göra. Men just nu känns det som jag har upprepat dessa meningar hela tiden. Men det är för att jag tänker för mycket.
Usch då!

gfgfd




KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: