2010-08-19
 23:56:24

2012, året alla kommer dö

"2012, året då världen går under, sista dagen ska jag supa mig full inne på bolaget, dricka ALLT sedan däcka! Så ska mitt liv sluta, pinsamt om jag vaknar upp i en fyllecell? men vafan, man lever bara en gång!"




Så skrev jag på Facebook och ja det stämmer riktigt bra.
Man ska ju göra nått speciellt innan man dör så.
Jag vill inte vara vid medvetande när jag dör? men det skulle vara rätt coolt ändå.
Men inte heller för att det kanske ens kommer ske. För då skulle man ju se skillnader nu. Om man bortser från klimat-förändringen? Men den har ju i för sig en så stor betydelse, men vem vet? Om hela världen sammarbetar så kanske man kan försöka förhindra vissa saker. Men det är ju en bara en dum teori? Jag tror snarare på en ny tid? Alltså att allt börjar om, att det startar en ny istid och vi blir som mammutar eller något, att den ny ras kommer. Dumma tankar men det är sånt som kan hända. Vi har ju besviset att det hände med dinosaurierna. Men kan det skapas något smartare djur än människan tro? Har svårt att tro på det. Men jag tror verkligen inte att själva jorden försvinner. Men det är bara vänta och se. Det är ju några år kvar.

sgfsdfg

 

 


 



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: