2010-08-19
 21:19:45

Bye bye Charlie two!


Hur ska jag stå ut? Med att du lämnar mig ensam kvar i den där jävla staden för?
elakt utav dig!! <3
Nej, men jag kommer sakna sönder dig.
Du är räddaren i nöden, jag kan prata med dig om precis allt.
Din och min humor, den slår verkligen allt. Du betyder allt.
Jag kommer börja gråta snart, omg hur ska jag klara det här. 3 jävla år och plus att du inte
kommer flytta tillbaka. Hemskt ju. Jag är lite smått sådär egostisk nu, men det betyder
bara hur mycket du betyder för mig.
Men jag är lycklig för din skull! :') du är den enda som verkligen gör något, du flyttar och pluggar
vidare, har tagit körkort och allt idag GRATTIS! Jag är stolt haha.
Du är en av dom bästa vänner jag har. <3 Men jag klarar det säkert
har ju kvar några av dom bästa som finns här i Norrköping kvar.
Och dom kommer sakna dig med oerhört mycket!

Jag älskar dig, Mirreh pirre Mirvim. <3

fgfdggd ggfhf fdsfdsf







Mirivim~

WHAA! Sötnos <3

Älskar dig <3



PUBLICERAT: 2010-08-19, 21:22:29 | URL: http://mirivim.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: