2010-08-02
 16:03:20

finns tre saker...


det finns tre saker i hela världen som jag verkligen inte alls gillar.
eller som jag typ hatar.
Visst hata är ett starkt ord, men, dom som känner mig vet om det här.
och det är sant. Bli spyfärdig när jag tänker på det. Ni ska få en
beskrivning med..

Kent - Bandet Kent! Vart ska man börja? Ett par medelålders gubbar i 50-års åldern, som
börjar lessna på livet och genom det så börjar dom skriva låtar som "ingenting", det förklarar ju allt?
Dom är ingenting och ge upp och skaffa ett liv för ni suger. Om jag var deprimerad och lyssna på dom?
Som om jag skulle må bättre av deras "pepp" musik, fan värre än döden själv. Usch blir arg.
Blir fan deprimerad och det är inget skämt, utan alltså det är så!!

Skåne - Haha! Vi förstår inte vad dom säger, de har en egen flagga, resten av Sverige hatar dom, dom har Malmö/Rosengård, ska jag behöva säga mera? Stick hem till Danmark med er!!

K** - Nej behöver inte ens föklara!!







KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: