2010-08-19
 12:33:17

Rix FM festival


Godmorgon, är det kanske inte för er, men för mig är de det. Haha.
Gårdagen på Hugo var rätt okej, jag ensam med tre killar "yey" jodå men de va kul. Huvvud
saken är jud en att min bror hade roligt vill säga och det tyckte jag han verkade ha. Haha ja lyckades.
Under gårdagen var jag med Sarah och Nova på stan, det vart mycke mys och bus ;D haha!

Fan vad jag är sjuk, är jätte förkyld, kan det bero på i förrgår kanske? När det vräckte ner regn när Shima och
jag var på stan. När vi skulle gå ut ur Myrorna, så spöregnade det och åskade som bara fan.
Så vi sprang haha fyfan, mina kläder var genom våta bara droppa mina skor kändes som vattenpölar inte kul alls :( mitt smink var överallt och håret ska vi inte snacka om. Nej usch!!

Nu sitter jag i alla fall och dricker varm choklad och mackor <3 och samtidigt som jag lyssnar på lite
hiphop musik! ;) haha mamma väckte mig vafan, usch. Tvättstugan igen.. blä.

Juste de.... GRATTIS NOVA på 2 års dagen älskling <3 Min lilla skitunge är du, sötast i världen <3
Love u, önskar Myran!!


P.S Ikväll är det ju Rix FM festival i Vasparken, för det är ju den där årliga tråkiga Augustifesten haha!!
Vi ses där, as fulla och dräggiga hahaha!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: