2010-08-15
 16:20:22

Väldigt dålig uppdatering


Jag vet att jag har uppdaterat väldigt dåligt.
Men jag har som sagt inte orkat skriva någonting. Har känt flera gånger
att jag vill tabort mina bloggar men samtidigt så har jag skrivit många inlägg
som är väldigt roliga och vissa som har betytt väldigt mycket för mig.
Så jag klarar nog inte av det. Men det är som jag har skrivit förut här,
att jag skriver inte för eran skull utan mestadels för min egen. Men det är ett väldigt
stort plus om ni läser och tycker om det jag skriver, då blir jag glad! :)

Men jag har känt att jag inte har haft något bra eller intressant att skriva,
plus att det är väldigt mycket att göra nu.

Göteborgsbilderna kommer snarast. Väntar på att Shima ska ladda upp dom!!
Samt bilderna från Chippys kamera har jag väntat på i en vecka nu.
Så ALLA bilderna kommer upp snart!

Snart är det Augustifesten, så antar att jag tar det lite ledigt igen, från bloggandet haha!
puss puss.

fdgdfg



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: