2010-08-30
 23:11:05

Varför ens försöka?


I natt så låg jag och tänkte om mitt liv. För att vara 20 vårar har jag redan
varit med om för mycket som jag inte ska behöva vara med om, som egentligen ska
ta en nästan en hel livstid att upptäcka. Som jag redan har vart med om. Som än idag
känns väldigt jobbigt, massa roliga och jobbiga minnen som ploppar upp i hjärnan, som
blir en väldig blandning av både onda och goda tankar som sedan blir som en till en
stor bomb som helt plöstligt sprängs! BOOM!! Så brakar helvetet löst.
Blev en lång och jobbig natt, natten därinnan hade jag världens jobbigaste dröm, usch.
Kan berätta om den nån annan gång. Vakna upp med att jag var kallsvettig, tårar och värsta är när man
vaknar av sina egna skrik efter hjälp, kändes så verkligt.


Men det jag skulle säga är.. natten i alla fall.
klockan 03.00 gick jag ut till datorn för att logga in på Facebook, för att skriva ett mail
till en viss person? Oh så dum man kan bli! Jävla impuls handlingar hatar det. Lixom varför gjorde jag det?
För man kanske hade den tanken "Oh nu kanske han har ändrats lite" , men nej. Att jag inte lär mig.
Jag har försökt i alla fall, inte mitt fel. Beviset hur omogna och egoistiska folk egentligen är.
Så nu har man gett upp hoppet efter fjärde gången och hoppas på att avskumet kan leva med sig själv,
haha! Ne, men hahaha.  xD lite kul kanske de va. Känner mig elak nu, men haha.

jaja, peace iaf!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: