2010-02-09
 16:08:23

Haha tävling med Sosso



Jag och sosso, bestämde oss för att ha en tävling. Fast på två olika håll.
Den som han hem först från affären sen skulle man ta tid och skriva på msn.
Hahaha.

konversation:


SofiaJonsson säger (14:48):
hahha   
aae ja ska ner o handla panodil på statoil sen   XD

SofiaJonsson säger (14:51):
haha ska du till lidl nu?  

Alexandra säger (14:53):

ahah vi får se
ska du ner nu du med? 

SofiaJonsson säger (14:53):

nae snart måste fixa mej fört  

Alexandra säger (14:53):

isf kan vi dra tsm samtidigt.. XD haha aså samma tid
HAHHAA okeeeeeej*
bara för statoil

SofiaJonsson säger (14:53):

hhaaaha aa 

Alexandra säger (14:54):
ny snygg kille eller?  
och sen komma tillbx till datorn samtidigt 

SofiaJonsson säger (14:55):

haha nää tyvärr inte   
haha ja precis 

Alexandra säger (14:55):

haha
säg till när du ska dra

SofiaJonsson säger (14:55):
aa då   typ drar väl 20 över eller ngt

Alexandra säger (15:10):
dags och gå snart

Alexandra säger (15:11):
hur lång tid tar det för dig?

SofiaJonsson säger (15:11):
haha du sitter o väntar   
njaa ska väl gå till garderoben då kanske 

Alexandra säger (15:13):
MEN VAFAN hat du inte gjort det än eller
okej jalla vi har tävling
nuu
jag har längre dit och sen hem

Alexandra säger (15:14):
än avd du har

SofiaJonsson säger (15:14):

hahah   
haa ja vet  

Alexandra säger (15:14):
jag sätter på tidur, när jag går ut utanför dörren och sen stoppar när jag är hemma
INGET FUSK
oekj?
så jaööa
jalla

SofiaJonsson säger (15:14):

haha men ja kan inte gå än   min syrra kommer dit typ fyra fick ja veta nu   
hahaha 

Alexandra säger (15:15):

och? du kan väl handla ändå

SofiaJonsson säger (15:15):

haha nää för ska få en medicin av henne me  
så om du går nu kan ja ta tid  

Alexandra säger (15:25):
haha okej

SofiaJonsson säger (15:25):
ska dra nu 

Alexandra säger (15:26):

jag med
ey fusk
vänta på mig
jag tar tid nu då:
haha

Du har precis skickat en vibb.

Alexandra säger (15:26):

hallå
fuskis

SofiaJonsson säger (15:26):
haha okej  

Alexandra säger (15:27):
bye bye
drar nu
jag tar tidm

SofiaJonsson säger (15:27):
mm ja me

Alexandra säger (15:27):
jhgjbvljkhk
bjkhnkl
jnklö


Sen kom jag tbx. Gissa vem som vann? JOO JAG :D

Med tiden:
20.40.68   :D:D

Sofia: kom typ och skrev fem minuter extra. Så på ett ungefär 25 min.

och jag har det längre hahaha. bästa btw. Beviset på inget liv. XD

STEEEEEEEEEFFFEEEE???






Sofia

hahahhahah inget liv har vi xD

men var ju tvungen att handla medicin xD

STEFFE?!?!?



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: