2010-02-05
 15:24:34

Today 5/2-10




Sorry för dålig uppdatering, men jag har ett liv också!

Dagens;

Imorse skulle jag till skolan men som vanligt när jag stod vid hållplatsen fem i halv, så är alltid alltid
spårvagnen föresenad. Precis alltid. Så jag smsa till Sofia och sa att jag blir sen. Spårvagenen kom sedan kvart i tio? jag börjar tio i? Så fem minuter. Jag bara jippi. Alltid en halvtimme försenad. Kul kul.
Så när jag satt och väntade var jag orolig att jag skulle komma väldigt mycket försent man vill ju inte syna ;) när det kommer en präst till skolan.
Men prästen var ännu mera sen, så det var lugnt :)

sen var det pannkakor till lunch.

När vi satt i matsalen sa jag till Sofia och Erica.

Jag: - Vad skönt det är och inte ha sett det där emot idag?
Sofia: - Jag ser henne hela tiden, innan du har kommit. hahaha.
Jag: - Men det är ju tack för den där jävla spårvagns fitta, som jag inte har sett
henne på två veckor sen jag snacka om henne. Lika tur det.
Sofia: - Hahahaha.
Erica: - Vem?

Jag vänder mig om ser att hon sitter i bordet brevid mig.
Mitt ansikte blir rött och jag fylls av ilska.
ARRRGH.


Sen så drog dem andra till stan, för vi hade slutat. Eftersom vi inte hade någon historia.
Så vi slutade 11.45. Men jag var kvar i över två timmar. Efersom jag ville plugga historia ändå.
Skrev fyra A4 sidor och jag har inte svarat på alla frågor än!

Sen blev det stan, bytte storlek på mitt skärp och tunika/klänning. :)
så det blir resten av dagens outfit :D


Peace out!




Erica

Försöker du säga att jag är trög? :O xD



PUBLICERAT: 2010-02-06, 16:49:30 | URL: http://eriicamaria.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: