2010-07-27
 23:59:41

Hemma från kryssningen


Nu sitter jag här och dricker lite cola. Livet gungar lite fortfarande haha,
efter båten det är väldigt jobbigt.
Jag kanske inte ens har nämnt något här, men uppdaterar nästan nu aldrig
har inte direkt orkat. Men jag har vart på kryssning med emil, josef och Zaif.
Haha ensam med tre killar, yeah! Det var rätt jobbigt när man insåg att dom är som tjejer.
Dom tjafsa hela tiden. Men i alla fall kryssningen gick till Riga (Lettland) och det var
väldigt nice. Supit två nätter i rad. Haha såhär kommer lite bilder.
Just de plus att jag vet inte vad jag ska göra till söndag????
För Shima, Sara och Nadde. Alla, hela gänget ska till Emmaboda imorgon. Hur ska jag stå ut?
vara ensam haha :( tur att man i alla fall har Emil och Sofie <3
fyllekaja nr 1
jtgyj
Jävligt fin utskit <3
gfdg
Speglar i Riga. as cool
fdg
Jag
gfdgz
Josef och Emil (Chippy)
gbfhg
all vår sprit tsm !!
df
Just de Zaif ville aldrig vara med på bild, men jag har några stycken ändå ;)
haha, men får inte lägga upp dem :(




KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: