2010-06-12
 13:15:13

"Det regnar träd" - Sara


För ett tag sen i Folkparken, mitt favorit citat från Sara. XD



Sara: Hallå, det regnar ju träd?
Jag: Hahaha va?
Sara: Haha oj jag sa fel
Shima: Hahahahaha
Sara: men det ramlar ner barr juh! xp
Jag: Haha, shima fatta hur det skulle se ut om det regna träd.
Shima: Hahahhahaha, aså fan vad läskigt.
Jag: Men om det skulle regna grenar då? det är mer logiskt?
Shima (dör av skratt)
Jag: Titta upp mot himlen och tänk dig att det är ett stort träd istället för ett moln och att det
regnar grenar, haha.
Shima: Hahaha du är ju fan störd!
Jag: Men helt ärligt, det skulle ju vara as coolt. psykos lixom.
Shima: Aaah! x)

folk undrade om vi hade tagit något den kvällen! ^^



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: