2010-06-02
 08:12:59

Dag 1

Idag är det mösspåtagningen, alltså att nu börjar studenten! woho:D
typ as pepp. Klockan är typ åtta, vi ska vara i skolan vid 10 och jag har redan fixat i ordning mig.
Hahaha, vadå inte taggad?
Jag har tagit det lugnt de senaste två dagarna haha. För från och med nu
ska jag ju dricka tills nästa torsdag? Oh herregud! Men det är bara att köra på.

I måndags, så umgicks jag hela dagen med Shima och Sara, mys. Kom hem vid 1, efter att ha
sett tre filmer hemma hos Shima och jag möblerat om hennes rum. Vart jätte fint, hihi.

I söndags, var jag på Saliga Munken tillsammans med Sofia, Malin, Cyrus, Simon och många fler.
Vi träffade även Jennie och Linn, som satt där. Haha as kul.


fghf



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: