2010-06-24
 23:28:05

Msn chatt med Shima,,


Sitter på¨msn och snackar med Shima.
Eftersom hon och dem andra ska till Göteborg imorgon
och kommer hem på tisdag eller något och jag själv är i nöd.
Enyoy ;).




Myran säger:
Kan jag få låna alkohol?

Shima säger (23:18):
kan inte, ska ju åka imorrn : (
behöver

Myran säger (23:18):
jag vet  :(
men hoppades XD

Shima säger (23:18):
hahaha  :D
systemet är stängt hela helgen

Myran säger (23:18):
länge sen jag söp  :(
jag vet??

Shima säger (23:19):
>_<fail

Myran säger (23:19):
och jag kan ju inte supa på en måndag, för att ta igen  :(
suck
vi super på onsdag
då ska jag
spy
däcka
ALLT
minnesluckor
ha ångest
så har jag tagit igen min midsommar :D

Shima säger (23:20):

jaaaa :D:D:D

Myran säger (23:20):

JAAA  :D:D
jag ska dricka
gin, vodka, cider, vin ALLT

Myran säger (23:21):

och sen va full och glad

Shima säger (23:21):

BRAAA :D:D:D





KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: