2010-03-07
 08:47:01

Aooh


jgjhjgh

Jag vet inte vad jag ska göra. Känner mig så himla ensam. Som en del av mig har försvunnit. Sitter och hoppas hela tiden att det inte är sant. Vill verkligen inte det. Jag har helt ärligt tappat all min livslust. Allt detta är mitt fel, orkar inte leva med mig själv. Vill inte ha någon annan aldrig någonsin mer.

Det är ju bara dig jag vill ha!

 

 


Victoria

Ska vi träffas någon dag Myran? Kan visa att du inte är ensam :) Du ska inte känna att du inte har någon livslust. Finns mycket att leva för! Peppa upp dig!

<3


Elin

gumman ! du vet att jag alltid finns här för dej! Du är inte ensam! du kommer aldrig behöva vara det, för ja kommer finnas där iaf ! <3 ja vet att de känns svårt just nu, men de kommer bli bättre! ja vet det <3



jag älskar dej gumman <33



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: