2010-03-24
 22:08:04

" Är det där mina former? "



Mirreh och jag vänta på spårvagen!


Jag: Tänk och göra en film om Kissie, i 3D form? Då skulle man bara se sprutor?
Mirreh: Hahaha, den skulle jag inte vilja se.
Jag: Inte jag heller, hahaha men fatta hur det skulle se ut.
Mirreh: Haha.
Jag: Lixom titta här!
Jag reser mig upp och visar hennes läppar (folk glor) jag bara "hej jag heter Kissie".
Mirreh: Hahahahaha.
Jag: Då skulle du se hennes former. Hon ser bara konstig ut.
Jag visar profilen med handen framför mig, då säger en gubbe till oss.
Gubbe: Är det där mina former? Hahaha.
Jag: Hahahaha neej.
Mirreh: Det är Kissies.
Jag: Hahaha.


Nyss:

Alexandra säger (22:10):
du, jag, gubbar och spårvagnar XD
haha ojj
det lät fel

Mirivim~                    MiMh <3 säger (22:10):
HAHAHAHA XD









KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: