2010-03-01
 19:19:24

Nya kläder


Usch vilken dag. Hade migrän imorse, trodde jag skulle spy.
Fy fan vad hemskt. Gick inte till skolan idag. Men hade största ångesten
fan fan jag var ju tvungen att gå på mitt IV val, men skulle ja ha gjort det med migrän, feber och illamående.
Inte så värst trevligt att redovisa om jag hade spytt :O
så la mig ner igen med kalla handdukar. Hra känt mig svag hela dagen inte orkat göra något.
Jag som skulle ha byggt utställningen idag med. fan och det är redovisning på den i imorgon.
faaaaaaaan.

Men var på stan inte alls länge, tvungen att gå och handla åt morsan.
För hon är med sjuk. Så svängde in förbi på Gina Tricot.
och impuls köpte en kjol och en tunika. Sen cola sen hem.
Köpte med mig en massa juice hem <3 c- vitamin, love it!!

Nu tvättstugan, äta, tv och plugga.
Skola imorgon.

Peace!





KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: