2010-03-04
 17:27:05

Saker som jag stör mig på, del 2

Här kommer inlägget 2, som saker jag stör mig på i mitt liv.
Som kan göra min dag till ett helvete.


  • Folk som pratar under en film, om något helt annat.
  • Eller folk som tittar på film och skriker "Jag fattar inte" sen försöker man själv vara snäll och förklara men får fortfarande "Jag fattar inte". Sen försöker man igen för att vara snäll. Så man själv tappar bort sig i filmen. Sen efter ett tag när man försökt förklarat klart, så märker man att personen inte lyssnat. Då kokar det i mig då kan jag utbrista " MEN OM DU INTE BRYR DIG VARÖFR SKA DU SE, FRÅGA INTE JAG FATTAR INTE? UTAN SE PÅ FILMEN ISTÄLLET. FÖR DET FINNS FOLK HÄR SOM VILL TITTA! " Då brukar man oftast få en massa skratt och typ kommentaren " Tagga ner " eller " Chilla vafan ".
  • När t.ex en kompis till mig, när vi satt och fika. Så hade hon en tröja med knappar på sig, alla var knäppta förutom den översta. Sedan efter en timme jag bara men vafan knäpp den där jävla knappen har stirrat på den i en timme. Fett irriterande. Hon bara skratta!
  • Jag hatar snea blickar. När barts eller fjortisar typ tittar snett. Då vänder jag på huvudet och ill glor på dem. Tills dom slutar titta på en.
  • När man titta på människor, sen fastnar med blicken på något, ni vet vad jag menar? Ja, men i alla fall. Så hör man kanske en tönt som utbrister " sluta glo, har du ätit glosoppa eller? " tror dem är så jävla coola. Fett irriterande jag bara ehm det var så 90-tal sa det fan när jag va 8-10 år? Väx upp.

Kommer inte på något mera just nu. Men om jag gör det blir det inlägg nr 3 ;)




KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: