2010-03-23
 19:38:56

Saker som jag stör mig på, del 4


Nu blir det fjärde inlägget då.
Haha.
Ni måste allvarligt undra vad det är för fel på mig?
Att det inte finns något positivt haha. Men det finns det.
Ska väl skriva dem delarna nångång också, men blir inte så många då! ;)


Detta inlägg handlar lite om Kim i min klass. För den människan kan förstöra min dag ibland. x)


  • Stör mig på när Kim ställer sig bakom än hela jävla tiden. Man känner sig iaktagen som idag t.ex usch, det vara nära att jag ens smällde till fan skapet. Men det är inte bara Kim, hatar allmänt det. Vem gör inte det
  • När Kim petar på mig :@ blir rasande!!!
  • Falska människor.
  • Folk som har för bra självförtroende som tror att dem är bäst. Dem håller på så mycket att det blir patetiskt och pinsamt. Usch. Såna människor blir hatade. Titta på Anna Anka? Kissie? bra exempel där ;)
  • När folk stör sig på att jag inte tycker om lök. Hatar lök. Men stör mig på att dem bara " du hatar lök, men du älskar vilöksås?".... MEN snälla, det är inte samma sak.
  • Stör mig på människor som störs sig på det jag stör mig på XD haha ägda!
  • Hatar människor som säger att The Killers eller Coldplay, låter som KENT, fast på engelska??? VAFAN är det för folk som ens kan säga sånt.

Aja orkar inte skriva mera. Blir bara irriterad när jag tänker på skiten!!





KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: