2010-05-16
 13:03:13

Bob Marley Minneskonsert 2010


Var på Bob Marleys minneskonsert i blacka igår.
Det var helt klart den bästa dagen på länge<3
25 grader varmt i skuggan, inga moln och vindstilla, kan de bli bättre?
Haha tio timmar i solen med en massa vin, cider och öl, tillsammans
med det bästa folket. Längtar till nästa sommar.

Tänkte lägga upp lite bilder, men inte mina, utan dem kommer blandat
från nadde, emil, linus, min kusin och m.m. :D hade själv ingen kamera XD


Jag och sofie. Väntar på skjuts  :)
dfgfdg
Skärblacka  :)
gdfg
Sofie och jag i värmen ^^
sgf
Min kusin Markus :)
gsdg
Kapten Röd :)
gdfg
Folk :)
dgdh
Hahaha Emil med min tröja x)  kim i bakgrunden!!
dfg
Macke :)
dgdfg
Folk
dfgdfgdf
Albert och Ralle :)
gdfgdfg
Melisa :) med jesper och jonas i bakgrunden ^^
hg
Sedan blev det krök i stan, vid kärleksparken till kl två på natten
Jag, Nadir, Jimmy, Sara och Danneh. :)
dhfgh
Kim, Macke och Klinga. :)
dhhfg
Hahaha Kapten, Johan och Amanda, tror jag att de va XD
dfgdg

Hahaha massa bilder ^^
orkar inte lägga upp fler.
Kommentera på bara. Som sagt en galen dag i Blacka ;)






KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: