2010-05-03
 20:37:40

En dag på stan


Idag i skolan så köpte jag massa godsaker på Netto för 50 kr :D
det var kul, för jag va med johan och myrreh!
Bus bus va de och de blev mycket bubblor med, hihi!
btw, sakna jag sosso! :'(<3
Sen hade vi typ föreläsning på "etik på krogen" wow, aså ordnings vakten snacka om
sin jävla jäger hela tiden ^^
Johan, myrreh o jag vi satt längst bak och åt massa socker klubbor <3 mums!
kul kul kul.

Sen flumma vi i korridoren som vanligt.
På expo lektionen så fanns det inga bord, alla var upptagna. så vi tog ut ett bord fårn klassrummet haha
och åt kakor, så alla trodde vi sålde? Hahaha!

Då hade Myrreh tråkigt så hon satt med massa post-it lappar och rita små söta figurer och satte på allas skåp.
Och alla fick säga vad hon skulle rita.
Gissa vad jag fick? :D Joo en MYRA :D jätte sööt!

Ohh just de, jag klara min buddhism prov, woho!
Oh jag måste plugga psykologi snart. :/

SENARE IAF.
På stan så gick vi ner till ESP och träffa massa skojigt folk.
Sedan vart det stan. Sen köpte jag en slush och träffa Sara och Shima <3
och Shima åt sushi, huhu. Blä, det stank apa.

Sedan kom min bror in till stan, efter jag köpt kläder!
Då köpte vi med oss Mcdonalds mat hem och mamma fick en happy meal! hihihi
hennes leksak blev en drake som kan flyga och lyser :):):)

pusss



Mirivim

HAHA DET blev massa bubblor :D:D

och de blev ju glada av sin lappar ju :D:D



PUBLICERAT: 2010-05-03, 20:53:00 | URL: http://mirivim.blogg.se/
Myran

maasssa bubblor :D



PUBLICERAT: 2010-05-03, 21:06:21 | URL: http://alexandralindblad.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: