2010-05-19
 20:48:24

Helt sönder stressad


Är helt jävla sönder stressad och när jag är det. Så pluggar jag inte.
Det går bara inte. Allt är rörigt. Vet knappt vad jag ska göra och skriva?
Just nu har jag bara lust att skit i allt, det här.
Orkar inte ens gå till skolan de sista veckorna.
När man har precis blivit klar och känner äntligen...
så har man fått 10000 uppgifter till??!!
Hur mycket tror dom att man orkar....
jag orkar inte mer.
den som kommer och säger att jag ska göra si och så,
kan ta sig någonstans och bara döööööööööööööööööööööööööööö.
fuck you och allt.
så räkna med att jag kommer vara
sur, arg, irriterad, frånvarande och okontaktbar. I några veckor framöver!!


plus att man har ju dessa två stjärnskott som lyser upp varje dag för
mig haha. Ni får mig på bra humör, haha. Kul att skratta åt er, för ni
.. är patetiska! Och Oj, skrev jag om er??:O det var inte min mening.
Men jao, men era egon är ju på högsta grad, så vem vet ni kanske tror att
det är er jag skriver om eller kanske inte? ;;);));)
Ni är ju så duktiga ta reda på det.
"Jag mår så dåligt" det påminer mig om en annan
person som du snacka om och inte tyckte om, så gör du detsamma, lite kul! ;D



Och Oscar, oj jag nämnde ditt namn, lika bra för annars fattar du inte!
Om du ska ljuga för mig, så ljug bra då. Så det är ens värt att tro på.
Så tack avslöja dig inte ännu mera, det får dig att bara se dum och korkad ut. ;)
tips bara!! ^^

det här var kul, sen kommer man få massa onödiga/barnsliga kommentarer. ;)
ser fram emot det.







KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: