2010-05-03
 21:05:45

Jag har tänkt på en sak..


Det finns en sak, som jag har gått runt och tänkt på i några dagar.
Detta kommer låta jätte konstigt, men det är svårt att tänka sig.
Att ni vet gamla foton? från typ 50 talet eller typ 1800 talet typ?
När man foton som har färgen "sepia", så är man ju så van att det ser ut så?

Så när jag ser ett fotografi från den tiden, har jag svårt att se framför mig
att på typ 20-talet att det ser ut som det gör nu ute och inte svart/vitt?
Svårt att förklara, men om jag såg det framför mig nu, det årtiondet och det vädret vi har
nu att alla skulle gå i korsetter och alla kungar med deras peruker, det skulle bara se konstigt ut?
Kan inte tänka mig alls att dem också hade lixom "färg" haha. Oh vad jobbigt.
Haha, förstår ni? För mig typ så existerade andra världskriget i svart/vit hahaha.
Fast jag vet att det inte gjorde det. Man har svårt att tänka sig det!

hgfhgf gfdgfdg
fhfghgf



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: