2010-05-10
 12:02:10

Kläder


Ni såg inte min hiphop tröja jag köpte va?
Men jag ska visa den, sen ska jag visa min garderob.
Så ni kanske förstår varför jag behöver nya kläder :O
eller citatet:
"Jag har massa kläder, man aldrig något att ta på mig"
typsikt tjej problem!!

OBS! Datumet stämmer inte. Bilderna tagna för en timme sen!

Zoo York tröja från Greencha
gdfgdf
Haha behöver mer!! Bara lite av mina kläder:P
xggxcg
Garderoben, med klänningar, tunikor och tjocktröjor. hmm..
gfdgdfg
Väskor! Fast inte alla :O
gfghf

Som sagt, jag har massa saker jag inte kan kasta.
även om vissa saker är jätte slitna, men det betyder bara att jag älskar dem haha.

Har två björn borg väskor!
ena för 700 och den andra 400/500 kr. <3
men dem e slitna:O

sen 30 par skor, men hälften ska kastas.
och ja, har haft fler.
men det ska inköpas mer.

och ja? jag vet att folk har mer ^^
men ja!








KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: